Tuesday, June 21, 2011

sem baru punya cerita..

hurm..masok sem baru nie banyak keje nak kene buat..lech aku ade bagi asgment soh wat vdeo clip sal effective managment in leadership..so aku n group aku kene siap kn vdeo ni dalam mase sebulan..selain tu,aku jugak kene wat asgment pasal perkembangan budak2 sekolah(preschool),critic research..n banyak lagi lah...malas jer rase nak list kan aku nyer keje..(tibe2 jer xade mood..) =,-
..oh..lupe nak bagitahu..sem nie aku sem 5 and aku amik kos nursing kat uitm puncak alam..eh!dah super senior dah aku nie rupe2 nyer..haha! tapi lam bangge bangge aku naik sem 5,aku risau...risau pasal aku ni xde la se expert membe aku yang len lam wat procedur lam ward..hum..cam ne lah kalau adek2 junior tanye aku pasal procedur...and aku tak dapat nak jawab...tak ke malu aku..??mane aku nak sorok muke aku nie??
conclusion is...study more..more and more...nie bukan lah mase nyer untuk enjoy2..tak ade alasan konon nyer hujung sem kene berjoli joli...no way ok..if subject fail??? sian ke ibu aku.. 
:(

okeh...membebel lam blog time buzy2 ni ape jadah nyer..aku nk wat asgment stress managment pulak nie..tata,.. 

No comments: