Thursday, August 4, 2011

mesin urut transformer..


PENAT..keje shift pagi kat emergency department. sungguh.!mane tak nyer..masuk kerje pukul 7a.m..tapi kene bangun pukol 4 pagi bersiap2 semata-mata nak gerak ke ampang naik bus pukol 5 a.m..pratikal nie aku terpaksa berkorban waktu tidor..(tak suke tak suke!!) kiteorang student praktikal selalunye tak boleh nak curi curi duduk..biasa la..nak belaja kan..lau duduk lepak nanti orang cakap tak wt keje pulak..huuuu...dah tu, masok kerja pulak kene cepat2 deliver care kat patient..sebab patient selalunyer de lam keadaan yang kritikal jugak la..ade sekali tu aku dapat tengok medical assisstance(M.A) wat toilet and suturing.serem jugak...sebab patient tu ade open wound kat kening die disebabkan jatuh kena kaca meja mase die kene seizure..




balik kerje pulak pukol 2 p.m..besh besh..time nie mate rase segar bugar je..tak tahu la ape pasal..rindu kat bus uitm yang angkut kiteowang balik tu kot??haha..setakat nie posting kat ED memang terbaik lah..staff nurse pon okeh..


ade satu hari tu aku betol2 tak larat..so aku ngan kawan aku pon men lah mesin urut yang ade kat opital ampang tuh..


 kawan aku tengah mengurut badan guna mesin trasformer 


senang jer care die..

ikut la..korang nak masok kan bape ringgit..RM 1, RM 5 dengan RM 10 jer dilayan okeh..korang just masokkan kat satu lubang tepi tu,da tu bersedia jer la dengan urutan batin badan..
selamat mencuba..!! gerenti sedap..

No comments: