Saturday, July 9, 2011

rindunyer mase lalu..

ya ALLAH..

sungguh...aku rindu  kan suasana rumah lame aku..dekat kuala lipis,pahang..i was remembered..rumah aku sungguh aman damai..selalu dengar burung berkicauan sebab kat belakang rumah ade sungai...dihadapan rumah aku pulak sering kali terdengar ketawa riang kanak kanak bermain di taman permainan..ahh!!kadang kadang aku marah jugak budak budak tu..memekak jer mase orang nak tido..(sape soh ko tidor petang mira?? padan muke kau) =,-

 keadaan belakang rumah..
(nasib mase nie tak ade monyet..)huhu

 side of my hause..ibu saye tengah wat ape lah tu..

 my lovely adek wif her friend..betty
(adek aku yang comel tu..berbaju merah.. :P)

 budak budak yang meningkat remaje..ace ceh..
cover comel lah tu


adek pulok adek aku kat pintu tuh..sebok je lahh!


aritu..
mase aku tengah berfesbook..ramai kawan sekolah aku chat ngan aku..
napie    : ''mira ko ape citer sekarang nie??makin lawa lah kao..''
              okeh, itu tak betol..sesaje jer nak puji diri sendiri..haha..
mira      : ''oh napi,aku ok jer sekarang..bzy sikit sebab baru masok sem baru kan''
napie    : ''jom lepak kat sini..budak kelas kite dulu da banyak tanyer pasal kau..rindu kot dorang kat kau''
mira      : "owhh''

tengah aku chat dengan budak macho, tetibe ade pulak sorang kawan sekolah aku nak chat ngan aku...ecah..
ecah    : ''oi mira..rindu nyer aku kat ko..aok meh ler sinih..keh rindu ke aok ler..''
mira     :  "aku pon rindu aok jugek..ape nak buat..banyak kerje lah ecah...aku nak naik lepeh pon tak ade 
               mase,nanti aku buzy pratikal."
ecah    : ''balik la sini..semue nak wat renioun tnggu kau je taw tak!!..lau ko balik,kite roger.."
              wah..kembang hidung aku..cam vvip je aku niehh..haha
mira     : "yerla..tengok ler nanty"

bukannyer aku tak moh jejak kaki kat sane..nak sangat2..aritu aku pergi terminal bus sensorang semate2 nak carik tiket balik lipis jer..TAK ADE PON BUS MASUK LEPEH NYER!! kalau lah ade kete..boleh la aku drive sane..huhukk...rindu nyee mase dulu..kalau lah boleh putar balik mase...and lagi besh...kalau lah ade doremon..mesti masalah aku ni selesai kan..hahaaha..tapi mustahill!!CAM NGEPEK JER...doremon tak wujud okeh..lain lah gaint..
                                                             dah ler murah kan..haha

 sudah..aku da kuat mengepek nie..kene rendam mandi bunga ler aku jawab nyer..haha..okeh..bye
                                    

No comments: