Sunday, September 11, 2011

ape pon tak boleh!

semalam diumumkan bahawa cukai topup naik sebanyak 6%..ok fine..semua nyer nak naik kan??kalau dulu gula,minyak naik harga aku tak kesah sangat-bukan aku yang beli...tapi pasal topup nie memang buwat aku hangin ler..dan aku pasti korang pon tak suke dengar beria ni kan??kerajaan ni macam tahu jer aku nie suka bergayut..


ada pulak ber sen-sen..ingat aku bawak ke duit syiling nie....

cube korang tengok yang bawah sekali..hot tiket RM15 tuh..dah ditambah sembilan posen rasa macam dah jadi 16 ringgit jer kan topup tuh..mahal gilak!! aku pasti lepas nie makin ramai berchatting dan online disebabkan harga topup dah naik..


online best~free jer (sebab aku gune wifi kampus..hehee)

p/s : lepas ni ape pulak yang naik harga..ohh malaysiaa





No comments: