Saturday, October 22, 2011

weekend yang membosankan!

assalammualaikum semua nyaa!! dah makan?? hari cuti nie mesti ramai yang bangun lambat kan??yer aku tahu..selalunyer student la yang buat tebiat macam ni macam aku, tak pun budak bujang yang duduk jauh dari family..mane tak nyer..berchatting sakan sampai tak ingat dunia..oh cakap orang..aku pon buat same jugak..hahak! ok fine..
ape aktiviti hujung minggu korang?ganti tidur? berdatting? main game?macam macam kan boleh buat.. kalau  aku lah..celik dari tidur tu aku akan berangan angan mat jenin dulu..dah cukup sengih sorang2 ,aku pon bangun membersihkan diri..dan turun makan bersama geng geng mafia


geng geng mafia~credit to fiqa

selesai makan, kiteorang wat hal masing masing..dan aku pulak?? akan online sampai laptop rosak leer waktu malam..giler kan??yer..dah ta ada benda nak buat dalam bilik ni..on laptop jer aku akan bukak

facebook


 berblogging/blog walking(wajib!)

berchatting

korang buat apa hujung minggu ni..boleh suggest kat aku takk..uwaaa..

p/s : sedihnya tak dapat tengok abang konvo esok.. :(



No comments: