Tuesday, December 13, 2011

tengah bosan ni


korang tengah buat apa tu? aku bosan..sangat sangat bosan. pagi tadi aku celik dalam pukul 6. bangun memunaikan solat subuh..sudah itu, aku start menulis karangan pasal 'money is the root of evil'. rajin kan aku menulis karangan pepagi butta?haha.. extually madam aku suruh karangan ni dari khamis minggu lepas. tapi baru nie lah nak buat..budak rajin la konon!


aku mengerling jam kat meja rumate aku. ahh..baru pukul 9 pagi. dan teringat waktu semalam.. ketika ini aku sedang bersiap untuk pergi ke station bus..sebab waktu cuti aku dah habis..sedih la pulak..terpaksa tinggalkan semua adik beradik aku kat rumah tu..di waktu cuti, aku habiskan sepenuh masa dengan bermain piano kat rumah aku..adik perempuan aku dengan patung barbie dia.. habis bersepah koleksi baju2 patung tu..sungguh rimas bila aku nak mengemas rumah..ahh.. adik laki aku pulak leka bermain ps2 dia..maklumlah..spm pon dah habis..untunglahh dia..bermain makan dan tidur 24 jam..kerja rumah, apelah dia buat sangatt.. yang aku nie terpaksa balik kat kampus..sebab terpaksa attend kelas..ahh.. sape cakap belaja kat universiti ni best?haha..      cuti pon jarang.. yang hadoo nya tekanan...nak3 lagi dapat lechture yang tuuuuuttt.. perangainya.

bosan sungguh..tak ada teman nak bercakap.telefon pon tak berbunyi.. rumate aku pulak sekarang tengah pratikal dekat hospital bahagia tanjung rambutan dan meninggalkan aku tidur sensorang, makan sensorang, online sensorang..memang menakutkan..tinggal seorang diri kat tinggkat 7. jangan sampai aku jadi gila..nanti kau terjumpa aku kat hospital bahagia tu kang pika...


itu aku dan pika
                                                                                                             
                                                                                                                     luahan hati budak bosan.

2 comments:

Anonymous said...

dah nek kolej balik yew..huhuhu cuti2 leh balik jmpe adik2 :D

Mira Maisara said...

weekand ni jumpa balik..insyaAllah g perlis. :D