Wednesday, January 11, 2012

not feeling well today

semalam aku tak online..badan terasa penat.letih dan lesu dek berlakon babak "orang miskin yang dianaya" dekat kawasan parking kereta..balik shooting ceh panggil shooting la pulakk!! jer tetibe badan rasa seram sejukk..walawpon aku bukak kipas numbor satu..berselubung jugak dengan selimut..dan tetibe jer badan aku rasa tak sihat..kena selesema yang melampau..malam tadi aku habiskan masa dengan berlari3 anak menuju tandas, asyik meleleh je..haha..sori, geli sikit..seriusly aku tak tahan..hanya mampu baring sambil mendongak memandang syiling jer malam tadi..begitu jugak denagn rumate aku..wahaha..die pon selesema jugak..


bagun pagi tadi,aku letak tangan dekat dahi..panas! gelabah aku..sudah lah tak geti makan obat. nurse ape lah ni kan? tapi untung hari ini tak ada kelas.boleh aku berehat dengan tenang..macam mana nie..bila nurse sakit, sapa yang nak jaga..hahaa..mase jaga orang sakit, sampai tepercik air liur bagi health education kat patient,supaya patient tu jadi sihat macam biasa..kami pulak?hahaa...esok kelas full..harap2 esok keadaan aku beransur pulih..amin..

No comments: