Saturday, February 4, 2012

tak tahu nak bubuh tajuk apa



alhamdulillah. minggu nie berjaya jugak untuk aku harunginya meskipon terpaksa temouh dugaan yg boleh tahan awsomenyer..huhu. start dari isnin hinggalah jumaat aku ada test setiap hari.

minggu yang meletihkan sebab tak cukup tidur. dan minggu yg tension sangat sampaikan member aku jadi mangsa bila aku 'berleter'. membebel pasal test. ahaha..thnks la yer shafika dan dhyea. korang memang awsome          -.-

samapi minggu sepuluh aku belajar dekat kampus. now i will start my practical season. tapi tak pasti hospital mana aku dapat untuk semester ini. hopefully semuanya berjalan dengan lancar. but now, aku kena hafal ayat yassin dari ayat 1 hingga 40 dan pratis depan ustazah. rasa sukar untuk hadapi dugaan nie. tapi aku akan try habiskan.sebaik mungkin.


bila pakai baju uniform, aku nampak skema lah weh..

No comments: