Sunday, June 17, 2012

ayah lelaki kekal di hati .



selamat hari bapaa !! kepada semua yang masih ada bapa lagi , hargai lah pengorbanan mereka .

happy fathers day to all father in the world.. especially to my ayah , abdul jalil bin amat .. ( ayah aku hensem weh.. tak percaya? ) . mana tak tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan? oppss nie bukan ayat bodek nak mintak duit kat ayah aku ke ape.. ni pujian iklhas dari hari anakmu.. cehhh...


walaupon aku percaya ayah aku tak akan bukak blog aku nie.. jauh sekali nak membacanya  entry ni kan? sekurang kurang nya aku terasa nak buat ucapan untuk ayah . 

masa kecik kami adik beradik memang akan rasa seraaam bila dengar ayah balik dari kerja . perasaan takut lagi la membara bila nampak kelibat ayah masok dalam rumah . tak sanggup tengok muka ayah yang garang tu..  bila melepak dengan ayah kat hall malam malam mesti ayah suruh belaja grammar . hafal sifir ape semua .. kalau tak dapat mesti rotan hinggap kat badan.. haha


sekarang nie ayah dah tak garang cam dulu . kami dah berani nak bergurau senda dengan ayah . dan setiap kali kenakan ayah , ayah mesti tersenyum . hehe (comel) 

walaupun ayah pendiam , tapi dapat menghiburkan kami bila ada kat rumah . moga ayah akan sihat selalu .. tanpa ayah , tak ada lah kami adik beradik . 

kawan - kawan, bagi yang masih ada ayah , marilah kita sama sama menghargai beliau selagi masih ada . kerna ajal dijemput tak kira masa , dah tak boleh dilengah2.. dan bagi yang sudah tiada ayah .. sedekah kan al- fatihah pada yang sudah tiada ..

kepada ayah ,

 i love u : D hehe







8 comments:

Hackers said...

sedih bila mengenangkan ayah sendiri..Al Fatihah buatnya..

Mrs. Norrie said...

hensem ayah u...hehehehhehe

mira maisara said...

hackers : al fatihah...

norrie : hensem kan.. :D

Teenager Housemaid said...

:)

msredcheesecake said...

Camana garang pun ayah, niat nya baik.... Sayg abah...

J.Syazwana said...

sape tak syg ayah kan. hehehe

El-Janna said...

hehehhe kem slm ayah tau^^

Miss BaNu said...

entry yg sweet..untung ayah awk ada anak yg sentiasa ingatkn die..happy fathers day