Saturday, June 16, 2012

semalam yg memenatkan


mase aku hudpate entry nie aku berada di hostel puncak alam . alhamdulillah , proses permohonan kolej aku berjaya untuk kali ini . dan semalam , aku mendafta kolej bersama kawan - kawan yang lain .

selama lima hari aku ada di selangor nie aku menumpang teduh di rumah sewe kawan aku . pergi ke kelas naik bus.. meredah panas , hujan . dan sekarang tidak lagi.. alhamdulillah..

bagun pagi semalam , dapat pangilan dari pihak kolej . suruh dafta kolej hari jumaat . soo ape lagi memang kelam kabut la kami bertiga nak bersiap - siap ke kampus . dan untuk barang - barang terpaksa sewe kereta untuk angkut semua barang2 yang dah beranak pinak dari semester satu lagi. huhu

disebabkan barang yang terlalu banyak ,  ter paksa lah buat 2,3 trip nak angkut semua barang , mujurlah sewa kereta tu tak adalah mahal sangat . cuma RM 30.00 untuk enam jam!! berbaloi kan?



hambik kau ! selalunyer setiap sem encik cinta datang uruskan barang2x aku . tapi untuk kali nie , terpaksalah aku buat semua sendiri .. disebabkan en.cinta outsation seminggu kat joho..huu.. tak apa , time nie la masanya nak berdidikari sendiri kan.. sampai bila nk mengharapkan bantuan orang lain yeee daak ? selalu drive kat joho jer . kali nie drive kat puncak alam pulak . 

dan alhamdulillah semua berjalan lancar . lepas nie bolehlah sewe kereta jenjalan pulak .. tapi nak jalan mane yeek? 

korang , jom lah add mira kat tweet . untuk mengeratkn lagi  hubungan eeceeehh... 
















2 comments:

✿INA AINAA✿ said...

Alhamdulillah dpt kolej... senang sikit.. Allah permudahkan kehidupan sis.. hehehe.. tak mengapa, kali ni buat sndri lain kali buat sama2 lak.. comeylah sis ni suka suka

Mira Maisara said...

itu la. lege sesangat dapat duduk dalam nie.. alhamdulillah.. :D