Tuesday, June 12, 2012

nyaris kena langgar


lama rasanya tak dapat hupdate blog . update status kat facebook. mira sebuk memanjang memandangkan sekarang dah masuk semester baru . dan semester nie jugak aku terpaksa duduk rumah sewe disebabkan kena halau penempatan yang tidak mencukupi dek kerana intake asasi yang banyak.. huhu redha je lah . janji dapat tempat untuk berteduh kan?

sekarang dalam proses menyesuaikan diri berdidikari naik bas pergi ke kelas . mengemas bila bosan.. memasak sendiri bila lapar .. untuk pengetahuan korang , aku memang pandai memasak oke?..hehe . setakat chicken chop tu kacang je bagi aku nie.. haha oke aku tipu .


kalau difikirkan , duduk dalam kampus lagi bagus. keselamatan terjamin . kemudahan ada . kedai makanan pon dekat . ahh.. cakap pasal makanan lagi aku nie. -.-

tadi pon nak pergi ke kelas , kawan aku nyaris nak kena langgar kereta . pengguna jalan raya sini bawak kereta punya lah laju . ingat nak race kat litar sepang ke apa? mentang - mentang la kami pejalan kaki.. hurm..sabar je lah knn?


dah besar . mesti lah boleh berdidikari . kan?

1 comment:

Che Rosliza Che mat said...

hihihihi betul...dah besar dah...