Thursday, October 25, 2012

how young are you?


assalammualaikum dan Hi!


issue hari ini :




tak dinafikan sesetengah orang suka ignore bila orang bertanya pasal umur. ada yang cepat cepat tukar topik, dan ada jugak yang senyum sinis je bila orang tanya soalan macam tu. dan biasanya orang perempuan lah kan yang ada menghadapi masalah ni. sungguh sensitif kan ? ehh mestilahh!. kalau orang cakap pasal umur, mesti nak kaitkan dengan hal perkahwinan , jodoh , bakal suami dan bla bla blaaa..

tu lah soalan yang paling malasss yang aku nak kena jaawab kalau balik kampung. ahh..serius rimas. calon tak ada macam mana nak kawen ? ehh???? kite muda lagi la.. huhu

rasanya lepas nie kena start sebut "how young are you?". nak jage hati orang punya pasal kan? : D







5 comments:

boni kacak said...

hahahhaa. buat bodoh je..hehehe

♥ Nana BamBam ♥ said...

redha saje sebab kita bukan selalunye dapat usia mude..hehehhehehhe :D

Mira Maisara said...

boni : awak tu bolehlah..ahaa

nana : :D

Hans said...

buat relaks je :-)

tirahzairi said...

sweet je org pangil akak...hehe