Monday, December 3, 2012

girls, please take noted.



assalammualaikum.. ,


don't expect too much on your relationship . don't be too proud of your five or seven years of relationship , because that dosent mean that your long relationship will last until marriage.


jodoh tu rahsia Allah s.w.t. 

sekuat mana kita rancang , sekuat mana kita pertahankan nya . andai cinta itu bukan milik kita , dia akan terlerai juga. terputus juga seketul sebuah hubungan jika tuhan tak takdirkan kita bersama .

sedangkan orang yang berkahwin , bertunang pon boleh bercerai berai , apetah lagi orang yang tak ada ikatan? . so bila dah ada pasangan tu bawak bawak la kawal diri. jangan melakukan perkara yang memalukan. dan jangan buat perkara yang boleh beri kesan kepada hidup engkorang . especially girls kat luar sana tuh. jangan sebab sayang. jangan sebab nak kekalkan relationshipdan korang sanggup beri semuanya kat boyfren korang. 

aku tahu korang selalu bace entry macam nie. tapi sekadar untuk peringatan , ape salahnya kan? . tapi kadang kadang benda dah nak jadi, nak buat macam mana kan? so berhati hatilah kamu. kamu diluar sana tu yek. berdoalah agar dijauhi perkara macam nie berlaku kat kita dan orang sekeliling kita..  Amin








2 comments:

boni kacak said...

mahkota seorang gadis sangat mahal... jangan murahkannya kepada lelaki yang bukan suami anda.. :)

Teenager Housemaid said...

ya, jodoh itu rahsia Allah..:)