Sunday, July 10, 2011

entry ni khas untuk kau lah izwani lee..

 hari nie aku leh lah rase sedikit gumbira..kenape??sebab kawan lame aku nur izwani lee contact aku lam FB...lame dah tak dengor citer beliau..bape tahun ntah aku loss contact ngan die..maklum lah..semue nyer buzy ngan keje masing2..die kat serawak..aku pulak menghabiskan mase tue remaja aku kat Puncak Alam.."mira,cepat ler follow aku kat blog.." pintanyer..uh..gedit jugak ko nie..mintak ak follow kao eah..haha sori wanie sayunk..aku taw mesti ko tengah bace blog aku sekarang nie kan??haha..    =,-
 
lepas aku follow die...

wah..cantik jugak blog ko kan?sambil tangan diatas dada..tapi tak ade lah secomel blog aku kan..sudah..bangge diri pulok aku..ade jugak yang kene simbah dengan air kang..haha..nak tengok blog kawan aku??jom kite usha..nur izwani lee..

hai wani..da besar pnjang kao kan..teringat aku mase kite form 3..melepak2 kat taman..mengumpat2..bergosip bersame..ah..alangkah indahnyer bile teringat mase dulu..hopefully kite dapat berjumpe lagi..seperti dulu..



No comments: