Friday, September 23, 2011

serabut otak masa final

oppss..lupe nak update blog isnin aritu..paginya aku ada final paper introduction of research..memang nak gila aku study subject ni memandangkan kitaorang first batch yang ambil subject ni..siap buat kelas revision supaya budak kelas aku dapat score subject ni..alhamdulillah..masa hari kejadian,semua dapat score..

ada aku kesah??

siot ko mr.bean! ohhh..lepas menjawab exam, kiteorang kena cabut undi untuk pilihanraya persatuan NUSA (nursing student association) tak ramai sangat yang datang mengundi aritu memandangkan ade junior tengah jawab paper. tengah dok sakan menikam memangkah calon yang layak diundi tetibe lechture datang dan buat announcement pasal dinner untuk hujung semester. beliau cakap WAJIB pergi dinner tu memandangkan ianya setahun sekali (macam raya jugak lah kan?)puann...kami sibuk dengan final exam..puan cakap pasal dinner??owh..whatever..kawan aku tanya bila tarikh dinner nya??dan apa thema untuk dinner semester ni??then puan cakap..

dinner nya 2 oktober 2011 dan tema untuk dinner ni elegant and stylo..okeh fine. 2 oktober means ahad depan dan mane aku nak carik baju untuk dinner?paginya aku ada last paper..then semalam aku dapat notis dari pihak kolej kena clearance bilik dalam tempoh 24 jam selepas final..tapi masalahnya lepas final aku ada pratikal..owhh..tak tahu nak wat apa dah ni..study untuk nex paper pon tak habis lagi ni..then osce<exam praktikal> tiba tiba tukar tarikh hari isnin nie..bapak gile..tak redy nak jawab exam lagi!! exam praktikal tak boleh memain sebab PRAKTIKAL!!demm otak serabut laa ni

No comments: