Sunday, October 23, 2011

apa ada dengan facebook

macam macam boleh terjadi pada zaman sekarang ni kan??aku malas dah nak cakap..cube korang tengok picture nie..




















alahai sweet nyer!!






dengan kes yang pelik macam ni..membuatkan aku lebih berhati hati bila bergaul dengan orang sekeliling.kite sendiri pon tak tahi bila ajal memanggil kan?? sekarang pon dah teruk, apetah lagi lime tahun akan datang??

p/s : ni hanya sebahagian yang aku dapat copy..aku bukan lah wartawan..SORI.!!



10 comments:

another me said...

betul2...pelik2 arh dunia akhir zaman nih

mira maisara said...

another me : tahu tak pe

Izyan Masri said...

AMBOI.TAKUT BILA BACE EYH T_T

mira maisara said...

izyan : betul tu..zaman sekarang nie..masya Allah..

Faz_cs said...

takut dgn org skrg yg emosi di luar jangkaan...

mira maisara said...

faz__cs : tu pentingnyer agama daam kehidupan seharian :)

aryl said...

this is the fact,
kita kena berhati2 je..
mudah mudahan kita diingungiNya selalu,
amin...

mira maisara said...

aryl : amin..mudah mudahan

RAINS INDRANI FIRDAUS said...

yaa..dunia akhir zaman..wuuuu..pas ni compom ade lagi berita yg paling pelik dan xmasuk dek akal..percya lah kataku...

mira maisara said...

rains : daku percaya kata kata mu itu..hihik (jiwang lak dahh)