Tuesday, November 22, 2011

malaysia power!

malaysia menang!!


suka tak suka tak??haha...alhamdulillah..negara kita meraih kemenangan kali ini. extually aku tak tengok bola pon semalam..aku buzy melayan citer doraemon dari pukul 7 petang sampai ler abis bola..haha..apoo lah aku nie..orang berlumba tengok bola, aku lak...ish ish ishh..

tak payah tengok bola, aku tahu bila pasukan malaysia jaringkan gol..kalau tetibe je budak2 blok aku aku dodok ostel menjerit histeria tu alamatnya menang goll lah tu..jerit sakan cam kena sampuk kot..blok aku menjerit mengalahkan blok laki je aku rase..hehe..obses sangat. pernah sekali tu dorang pakat lawan jerit dengan blok2 yang lain..memang happening gilak.. tu la antara kenangan aku dodok kat sini.ahaha.. kalau dorang dah jerit sakan tu aku text mesej kat boyfen aku.. "dah gol yerp" and dia... dia xreply pon.. cett..mungkin beliau tengah bersuka ria kat kedai mamak..taik tol..dah balik lepak kedai mamak tu, mula lah nak bebel sal bola..aish.. die sebenarnya xde la fanatik sangat ngan bola ni..die peminat pemain argentina, aku pulak minat brazil sebab de kaka je sebenarnya!

well, aku tak mahu cakap panjang.. sebab aku tak tahu pape ssal bola pon . hihi..aku online facebook pagi nieh, penuh kat home aku hupdate pasal bola..poning...dan pastinya kat dalam blog jugak kan?? tak ketinggalan aku jugakk untuk menghupdate pasal bolaa..haha. aku pon nak jugaa!!






tahniah pemain malaysia!!
kalau team kita kalah, mesti semua orang boo malaysia kan?




2 comments:

Anonymous said...

hehehe.. Tahniah.. ni yang print screen bru sekerat ja kalau nak snap yg lain2 banyak kot.. hahaha.. ramai pengulas sukan kat fb kan.. :))

Mira Maisara said...

haha..tol tu cik jingga..lau nak print tu melambak pulak.. :)