Friday, November 25, 2011

saya suka makan makanan ringan

assalammualaikum korang semua!
dah penat berjalan kat blorg orang lain??
jom singgah sini kejap.
entry ni pendek jer
sependek tuan blog nieh
haha! *gelak kejam

amaran! cerita ini mengandungi iklan makanan ringan. kanak kanak tak digalakkan membaca..hanya orang comel dan hensem jer dibenarkan : D

tadi aku turun cafe refflesia kat hostel aku. aku lapa, tu sebab aku turun cafe. saje jer aku turun lepas budak laki abis semayang jumaat. motifnya? saje je nak menggatal..haha tak adoo lah! eh korang, student laki kat kampus aku nie banyak yang hensem2 lah wehh..ada yang cam mat salleh pon hadoo, yang muke seiras cam farid kamil pon hado..aku tak tipu wehh...tak caye? sambung lah belaja kat sini..wahh..promote pulak dahh!! 

oi mira, sambung citer kau balik boleh?? bebel mengalahkan nenek kebayan!!

of fine* 

aku turun tadi dengan pakaian yang selekeh. je. dengan pakai baju kartoon elmo yang aku beli kat langkawi dipadankan dengan seluar jeans hitam jenama vior dan ditambah dengan selendang pashminoh comel tak korang rase?,saja aku nak pancing simpati akak pekerja kedai koperasi tuh...cerh tak hado lah! mane tahu kalau die tengok muka aku ni cam xdok duit je..die bagi  makanan free kan?haha

jangan membebel!
aku masok je kedai
aku nampak asam betik tu..nak hambik tapi bajet aku habis jer asam tu sensorang kan? aku letak balik. nampak cokelat yeah aku suka! then aku carik perisa kesukaanku hazel nut.


aku rasa stok makanan malam nie tak cukup dengan cokelat jer. aku carik keropok pulak.

then aku jumpa keropok twistia  tweety  cam ne eje die yerp?
uhh twisties! penat aku speeling! sampai tanya kat hausemate aku lagik..siot! memalukan jer lah..





apesal keropok jadi cam nie? limited edition niehh..copat serbu wehh!
itu je yang aku beli tadi..
harap2 makanan nie cukup sampai malam nie.
sebab esok pagi aku bertolak pergi melaka, tengok abang sedara bertunang
tak pon pergi zoo bersama yang tersayang
(mana lagi best weh??poning aku pikir..)

sekian.

jadi tak entry pendek aku? 


nak makan cokelat nie..
okeh bye..



11 comments:

Syukri_Own's said...

<=== hantu coklat haha... nk sket :P

FarahNazurah said...

yum yum ! i love chocolate <3

mira maisara said...

syukri : amik la cokelat kat pic tu..hihi

farah : nyum nyumm :)

Nurul Aisyah said...

:(

kotak bulat said...

suka coklat gak.. :)))

mira maisara said...

aisyah : kenapa sedih ni syg?

kotak bulat : jom makan cokelat malam ni..haha

Suraya Aris said...

sama macam kawan kita hantu coklat :D

cik Kartun said...

coklat tu mg0da CK..~~ :)

zaty said...

cokelatttttt ! jgn tunjuk dpn zaty.hantu cokelat ni tauu.ehe. cadbury plk,my fevret! :DD

hafizah alias said...

my favourite tu mira, hazelnut coklat!
boleh abiskan sorg2 1 papan tu tau.
eh, mira budak puncak ke?
same goes to me. tp pija duduk luar.
hee, nnty terserempak tegur2 lah ea! :))

Nurul Aisyah said...

eh...sy pun x ingat napa sy sedih...lol