Sunday, November 27, 2011

sebab apa aku terharu?

assalammualaikum korang!


aku nak senyum bahagia sikit boleh?

pagi tadi aku bukak blog, then bilangan followers aku dah bertambah jadi 200 members. alah, 200 pon nak kecoh??orang lain berjta2 dah pollowers tak kecoh pon? erkk...

yeah alhamdulillah..aku bersyukur becoz bukan senang kan nak tambah bilangan followers? ape tah lagi nak carik pembaca setia setiap kali kita hupdate blog..yeah..memang susah..susah..dan susah?uhh..

tapi kan, ada dua orang members blogger yang memang alert gila lah dengan perkembangan aku kan..setiap kali hupdate je mesti dorang akan tinggalkan komen..kadang2 tuh siap tahu aktiviti seharian aku...terharu nyaa!! nak tahu dorang ni siapa?

jeng jeng jengg..

cik kartun

hasbullah

jom lah melawat kat blog dorang..blog dorang pon boleh tahan jugak

dan pada korang semua thanks sangat2 sebab sudi jengah blog yang ntah pape nie..dan rajin komen2 kat entry mira nie yer..korang memang sporting habis lah!

8 comments:

keindahan Hidup(faizul) said...

hidup blogger malaysia..haha

hawiz said...

tahniah tau..terus blogging..=)

BuLLaH BLaCK said...

La... tu je ke? igt ape la yang wtkn die terharu sgt tu kan.. huhuhu...
Pape pun thnks Iklankn blog den yg huduh tu eak.. :p

Mira Maisara said...

faizul : yeahh!! haha

hawiz : trimas yea :)

bullah : dpt ganjaran tak nie?haha

Hasbullah Md Som said...

Dapat2... Kne kentot sekali.. Haha..
:p

Mira Maisara said...

hasbullah : wah jahat giler!! mahu koma setengah hari ni kang

H A N said...

serious memang rasa happy bila tengok followers b'tambah :)

Mira Maisara said...

mmg pon..suka sangt :) thnks komen komenn