Tuesday, February 7, 2012

hebatnya penangan novel!


ah.. terasa bosan pulak aku bagun pepagi buta nie.. tak hade benda nak buat.. baju sudah dibasuh , bilik sudah disapu ,  # ceehh..rajin tetiba..nak suruh aku wat ape lagi ?

aku menjeling jamban jam di dinding..pukul 9 pagi!. Tetiba aku terpandang novel Serasi Sehati yang belom aku sempat habis baca. dek tertangguh masa focus untuk test minggu lepas. dan aku pon continue bace..

                                                                       

pukul 10 pagi...



pukul 11 pagi..


       pukul 12 tengah hari..


     
      pukul 1 tengah hari..




dek hanyut membaca novel , aku terlupa nak sidai baju dijemuran.. pandang jam sudah pukul 1 tengah petang. owh.. cepat - cepat aku berhenti dan terus sidau baju.. kalau aku ade kat rumah memang dah kena berleter dengan ibu nie.. tetibe rasa untung duduk dekat ostel ketika ini. wahaha




hanyut dalam dunia fantasi.

pernah kah korang?















10 comments:

Adila Saidi said...

sgt2 pernah. novel pun boleh buat kita khayal sendiri. hahaha mmg untung duduk hostel, pukul 4 ptg sidai baju pun mak tak bising :)

mira maisara said...

adila : aip..cm penah buat aje?ahaha

shark said...

cover novel ni cm mnarik jerk.
isinyer pun nmpk cm mnarik jer sampi berjam2 baca tu:p

mira maisara said...

shark : da sekali bace..kena tahu ending die jugak..hihii..er, minat novel jugak ka?

Sarah Mohd Saleh said...

hamboiii syiok ke beno novel die tuhhh.

mira maisara said...

kak sara : try la bace novel jugakk.. uuhuukk

Drakula Comel said...

x prnh bce novel..tp ske tgk drama jepun cmpy msuk dlm alam laen..hihi

mira maisara said...

drakula : wah..nme da menggerunkan..tapi layan citer jepun?wahaha!

Cik tikah said...

comel je novel tuh. hihi..

mira maisara said...

sebab ade kangroo tu?wihii