Thursday, March 8, 2012

apa perlu korang buat sekiranya handset jatuh dalam lubang jamban?


    Zaman sekarang nie tipu lah kalau budak baye kita tak ada handset kan.. eleh , sedangkan budak sekolah rendah pon boleh pakai handset , apatah lagi remaja cam kita sekarang.. erkk.. remaja lah sangat kan?
haha ..

semua orang mesti sayang sangat2 handset kan? ditambah lagi dengan pelbagai jenis keluaran handphone yang ada sampaikan tak boleh nak berenggang sikit pown dengan handset , sampaikan bila nak buang air besar pon sanggup bawak handset kat dalam tandas bukan..? eleh.. mesti ada pakwe / makwe leteww.. sampai tak boleh tinggal sekejap pown.. ahaha kejap je ker buang air besar??





 okeh.. bayangkan ..


..
..
..
.
.
.
.
.




sila abaikan model kat belakang tu


handset semahal nie jatuh dalam lubang tandas selepas korang beristinjak.. aku ulangi selepas korang beristinjak ! * tak flush lagi time tu.

apa korang nak buat bila berhadapan dengan situasi tersebut?

adakah korang akan pejam mata sambil korek lubang hidung jamban..

adakah korang akan give up dan terus biarkan ianya terperangkap dekat lubang yg jijik tersebut?

atau adakah anda sanggup celup guna tangan demi handset kesayangan korang tuh?











12 comments:

aku HaniAsyira said...

sanggup amik.. hahaha..

Afiq Yassin said...

reda jer.. hu3

cik Kartun said...

errmmm no komen, sebab tak pernah ade hnp0n semahal tuu!! hehehe
klu ade tak tau la..biar la tak de :D

btw.. ok le teww.. mira dah naik raking top5 :)

mira maisara said...

hani : sanggup yekk? hehe

afiq : redho je la.. pastu beli baru eak?kihkihh

CK : thnks kak <3

eLLa n aLia said...

haha, nasib baik hp sy x semahal tu..

mira maisara said...

ella : kalau enset yg sekarang nie tejatuh.. sanggup tak celupkan tangan..huhu

Arra Ahmad said...

pernah jatuh handfon dalam lubang tandas..xflush lagi..pakai plastik sampah amek balik walaupun hp motorola biasa jep.haha

mira maisara said...

arra : wah.. idea yg bernas gituu..hihih

eLLa n aLia said...

haha, sanggup.. melainkan kalo time tu tengah diarhea teruk..

mira maisara said...

ella : cehh.. kalau mira.. amik kot...hehe

budakijaupendek said...

mybe amik guna kayu or something la.
kalo gune tgan pun tgan kiri.
tgan kanan tak lalu nak mkan nnt. haha ^^

mira maisara said...

budakhijau : ahhaa.. makan pakai sudu lah lepas tu..hehe