Tuesday, March 6, 2012

labis , here i come !


selasa petang yang membosankan . memang bosan bila tak hade aktiviti nak dilakukan bila duduk terperap aje dalam bilik. (cehh anak dara sunti la katekan) bweekk.. padahal duit dalam kocek dah kering , tu pasal tak berjalan jalan mencuci sampai mata aku dah berkeladak wehh..bahahaa..

tengah syok melayan lagu dari iphone iphone la sangat kan! tetibe aku dapat mesej dari ibu tersayang.

                             
                                        "cuti sekolah bulan 3 nie kita kena pindah rumah baru kat Labis"


whatt ???? !!!

then cepat - cepat aku google bandar labis.. wekeke.. 



umm...


boleh lah tahan tempat dia.. serupa pekan Kuala Lipis jerp. huhu . harap - harap rumah baru aku lagi bagus dari rumah aku sekarang. Segamat. dan harap- harap tempat baru , kami sekeluarga bergembira bersama. Amin..

tempoh dua minggu untuk kemas barang dan dalam tempoh tu juga lah tempoh untuk settle pasal sekolah adik aku. huhu.. nasib baik ada adik lelaki yg boleh diharap (sambil mata menjeling ke atas) untuk tolong kemas barang rumah. hehe . balik final nanti , aku terus ke rumah baru. bandar baru dan bus sten baru. ahh.. harap - harap tak sesat.. 

-.-










6 comments:

Gadis Biasa said...

Labis...
tempat sekolah sy dulu.. :)
Lama x jejak kaki kat Labis

mira maisara said...

wah yeke.. best tak duduk labis?

cik Kartun said...

tak suke pindah2 umah..
penat mengemas @_@

hamzah ian said...

baru ku tahu ada tempat nama labis.. hehehe

Boni JLL3 said...

wah..penat ler nak mengemas rumah pasni..hahaha

syahirooAhmad said...

mira, kalau perlukan perkhidmatan mengangkat barang, saya leh tolong angkat kan..
" menarik perhatian mak mertua.." hihi.. :D

Nanti jgn lupa wat kenduri doa selamat tau.. :)