Monday, March 5, 2012

minat main GTA ?


hampir tiga minggu aku berada di rumah dan hampir seminggu jugalah aku mengkhayal kan diri aku di hadapan tv , bermain play station 2 dan hampir kecundang melayan adik perempuan aku yang makin hangat membebel . dalam masa tiga minggu nie jugak lah aku jarang update status kat facebook dan juga blog aku yang usang nie haa.. ada korang perasan sarang labah - labah dekat bawah blog aku nie? okeh aku tipu je.. bahahahaa!

aku balik hostel pown sebab nak focus study untuk final minggu hadapan (doakan aku ya kawan - kawan!)
*tak boleh nak study kat rumah laa.. time nak menghadap buku tu lah adik lelaki aku sibuk ajak main Grand Theft Auto San Andreas. bagi yang tak kenal sangat dengan game nie.. boleh la click kat tulisan yang bewarna biru tue.

yer , aku tahu game tu dah lama keluar. tapi ade aku kesah? haha.. dari sepanjang aku bergelar mahasiswi nie , aku tetap akan minat game tu walaupon dah banyak jenis game yang lebih awsome dari GTA tuh. sebabnya? game nie lah yang sesuai untuk melepaskan tekanan ke hape.. haha..

dalam game nie kita jadi gengster dan boleh main misi untuk buka bandar baru dan sebagainya...ohh.. dalam game tuh , aku tak suka lah main bukak misi , tetapi tapi disebabkan adik aku dah berjaya habiskan misi dan bukak seluruh bandar , makin senang lah aku nak bermain.. wahh sungguh la syok! hanya buat cheat code untuk dapat kan kereta yang smart2 dan try usha awek kat tepi jalaan..

kalau nampak kereta yang lagi smart dari keta yang korang pakai , curi je kereta yang korang nak. kalau nasib korang tak selamat , nasib lah.. kena kejar polis! hehe (amarann .. curi dalam game dibenarkan...hehee)


boleh curi kereta : )


tembak je kalau polis maii..


ade kat kampus nie terasa rindu pulak nak pegang joystick pulak..keh keh keh.. tak apelah , final lagi penting kan? *cehh nak pujuk hati yang lara tu.. hihiihi . kalau nak kahwin nanti , nak mintak kat suami playstation sendiri lah.. boleh? alamatnya makan pasir laah anak aku nanti..











No comments: