Saturday, June 30, 2012

kali ni yang tragis.




.mekmkok.


pagi tadi online facebook abang bagitahu mekmok da mati. mungkin sebab jangkitan kuman agaknya . dengan keadaan die yang tak makan,minum buat dia lemah.. dan akhirnya mati cam tu je..

kenangan terakhir sama ngan kucing nie mekmok mengesot kat kaki mira masa sidai baju kat ampaian.. memang bengang jugak lah (sebab rimas kan?) . tapi lepas nie tak ada siapa yang nak kacau mira dah. mungkin lepas nie jugak akan rasa kaget bila tak ada siapa yang menemani.. mengacau..dan menggigit kaki mira dah . 

ah.. kalau dulu memang memgamok je la bila dia nak bergurau dengan kita .. tapi sekarang dia dah tak ada..

kira nie kes yang paling tragis kucing aku pergi dalam keadaan menyayat hati. sebelum nie kucing aku pernah kena sambar biawak , papan playwood jatuh hempap kucing dan macam2 lagi lah.. 

kali ni yang tragis..


orang yang tak jaga kucing dia tak akan tahu macam mana rasa kehilangan . mungkin orang anggap dia haiwan. "tak perlu rasa nak kasihan".

















6 comments:

Boni JLL3 said...

tau sangat2 apa rasanya. dulu saya pun pernah ada bela kucing

Atiqah Wadiah said...

sy faham prasan awk :(

~Sweet Honesty~ said...

dapat rasa feeling tu..jgn sedih2 yea..

Yumida said...

tringat kucingku yg mati bulan 6 ni..2 ekor..sgt sedih..especially yg seekor tu mmg amat2 ku syg...
follower ke 517

Rohani Hashim said...

Uiksss biawak sambar kucing?makan ke. Serius xpernah tahu lak ada kes gitu. Igtkn biawak mkn ayam je.

Ahlam Miera Amirul Shafie said...

huhuhuhu.. kesiannya dia...