Wednesday, July 4, 2012

cara elak histeria

assalammualikum readerss!!

kali nie nak taip sikit2x je boleh? hehe . entry ni khas untuk perempuan sahaja. yang lelaki pn boleh bace jugak untuk peringatan pada adik perempuan , kakak kakak , sedare mahupun kawan korang (tak bagi bace kang merajuk pulak..hehe)

semalam ustad kelas aku bagi petua . disebabkan perempuan sekarang nie selalu alami gangguan histeria , so ustad aku ade pagi petua nak elak kan perkara tu berulang.




gurls , setiap kali selepas solat subuh dan maghrib , elok lah kita baca surh 4 Qul dengan ayat Kursi untuk mengelakkan kita jadi mangsa sihir.. tapi kalau uzur , memandai lah dengan berzikir..




jika berdepan dengan perempuan yang diganggu histeria , bacelah


surah al- Fajr ayat 27 hingga 30

dan tiup kan pada ubun ubun perempuan tersebut..

insyAllah..




p/s : hanya nak share info nie . sebab berkongsi ilmu tu kan bagus. manalah tahu akan dapat manfaat bila berkongsi ilmu nie kan.. insyAllah.. esok pagi nak pergi kafe reflessia.. nak dengar ceramah dari ustad Don : ) . ye ustad Don datang kampus aku .. weeee..




3 comments:

Boni JLL3 said...

wah..terima kasih sebab sudi share info ni ye awak :)

Natasha said...

nice info dear (=

Rawkzell said...

pompuan kuat hysteria kan?

comment here :)