Saturday, December 15, 2012

lawak mega kurang umpphh?



assalammualaikum


ape yang korang buat hari nie. waktu weekand nie memang bestlah kalau nak plan aktiviti tambahan lagi budak sekolah pon masih dalam cuti sekolah lagi kan. so.. ape yang korang buat harinie? shooping? holidays dengan family / kawan?ataupon melepak dalam rumah je? oke. mesti ramai yang cakap cam nie "melepak kat rumah tak ade life". kan?

eh jangan cakap melepak dalam rumah tak ade life ye.. sebenarnya banyak bendayang korang boleh buat dalam rumah nie. contohnya boleh melayari internet. oke nie dalam list pertama yang akan aku buat bila duduk dalam rumah ye.. well,  please understand me as a teenager . (-.-) haha.kalau rasa nak bersosial dengan orang , korang boleh bukak facebook. kalau bosan jugak boleh bukak yahoo massenger kan. eh comform korang lagi expert dari aku bab bab cam gini kan?. so tak payah nak bebel lebih la kan? sekarang nie memang dah ramai yang bertemu jodoh dalam ruangan sosial so..  : D
Yang penting hidup jangan salah pilih kawan je . betulkan prinsip hidup , barulah betul jalan hidup yang korang akan tempuh untuk hari akan datang .


eh semalam ada sesiape tengok lawak mega untuk minggu ke 5 takk? . oke tema muzikal komedi untuk minggu memang sedap la.. haha sebenarnya aku baru je tengok persembahan dorang kat youtube tadi. so dah tengok baru lah boleh bersuara kan.sesekali teringin jugak nak gantikan tempat lisa suriani tu..ngeh ngeh ngeh.. tapi tak boleh lah nak tanding dengan kecantikkan yang beliau ada..ehemm..

walaupun aku minat kumpulan jozan tapi bagi aku jozan kureng menyengat la tahun nie. kalau dulu aku  simpan kot koleksi lawak dorang dalam phone. tapi folder aku untuk dorang dah kosong.. kosongg...

mungkin jugak sebab kita dah terbiasa tengok lawak yang dorang bawak sampaikan kite boleh agak ape yang die nak buat atas pentas. sebab nya aku dah lali dengan lawak johan yang suka meniru gaya artis dan gerak kaki , tangan , dan badan  zizan yang selalu terkinja kinja masa buat persembahan. nampak gayannya memang susah nak puaskan hati semua orang tapi aku yakin dorang semua  dah buat yang terbaik untuk persembahan dorang. ehh..komen komen group jozan nie aku tahu dorang akan pergi final jugak kan? haha.



jambu satu lagi group yang boleh tahan lawak untuk minggu kelima nie. mana tak nye , lagu yang die mainkan semua sedap sedap , semuanya kena dengan jalan cerita yang nak disampaikan. syabas lah korang. sampai awie pon gelak kot. wahaha. ape yang aku perasan salah satu group lawak mega tahun nie banyak yang tiru joke dari internet la.. setiap minggu kot dorang kopi lawak dari internet. so.. bagi yang tak tahu tu boleh la nak ketawa. kalau yang dah tahu tu??


kesian gile muke tauke. ahahaa

macam mana lah agaknya kalau lawak mega tahun nie kalau sepah tu masuk ye? mesti gempak kan.. 





6 comments:

Unknown said...

saya tak sempat lagi nak layan maharajalawak mega ni.. daripada awal episod lagi

Ahlam Miera Shafie said...

memg dh xlawak mana dah...huhuhu klu ada pn gelak2 gtu jer...

Carlos Santiago said...

Baru start nk donlod dr episod 1...hehe.

ejulz said...

blm ada masa lagi nak tgk semua. Insyaallah kalo ada masa nnti boleh tgk.. boleh kurangkan stress.. :)

syafiqa said...

tak pernah tengok :|

Hans Hanis said...

sekarang dah makin best dah :-)